HP 304 - Inktcartridge kleur + Instant Ink tegoed - Reviews

Beste deals -12% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 304 - Inktcartridge kleur + Instant Ink tegoed op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

tosim 20-09-2021

Hp instant Ink

Wij gebruiken HP Instant Ink al enige tijd.
Het mooie ervan is dat we niet meer naar de winkel hoeven om daar de cartridges te kopen. Het aanmelden hebben we al een hele tijd geleden gedaan het is eenvoudig en door de stapsgewijze aanmelding is dit heel makkelijk te doen. De HP cartdridges worden gratis thuis bezorgd wordt, je hebt er geen omkijken naar. Het wordt in een doosje afgeleverd. Hierin zitten de cartdridges en een envelop om te recyclen. Je doet de lege erin, je schrijft je naam erop en gooit het in de brievenbus. Een kind kan de was doen, zo makkelijk is het en het scheelt tijd en geld. Zie foto.

Er zijn verschillende mogelijkheden voor wat betreft de verschillende pakketten die je af kunt nemen en ook de verschillende prijzen. Een echte aanrader dus!

Mijn ervaring is dat je niet altijd evenveel print. Hierdoor is het dan fijn dat je dat in je eigen account kan bijhouden en evt. veranderen.
De app is een handige, ook online kan je goed controleren of en wanneer er weer int verstuurd wordt.

Mijn ervaring: zeer tevreden en ik zou niets anders willen. Het bespaard geld, je bent milieubewust bezig doordat je ze recycled en het is vooral gemakkelijk

Pluspunten

• Cartridge thuis gestuurd
  • Goedkoper

krgc 03-09-2021

Aanrader

Makkelijk aanmelden voor een inktplan voor als je veel print of juist weinig. Het wordt gratis bij je thuisbezorgd. Altijd inkt in huis,zodra het op is wordt automatisch nieuwe gestuurd. Goed overzicht van je gebruik. Kortom erg handig!

Pluspunten

• Gratis thuisbezorgd
  • Altijd inkt in huis

Minpunten

• Vrij duur